Klachtenformulier Private Lease

Klachtenformulier

Wat doen we met uw klacht?

Na ontvangst van uw klacht, gaan we op zoek naar een goede oplossing. Binnen 5 werkdagen, ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging. Binnen 4 weken ontvangt u een inhoudelijke reactie op uw klacht.

Wij nemen uw klacht met uiterste zorg in behandeling en zoeken samen met u naar een passende oplossing.

Niet tevreden met onze afhandeling?

Wij zijn aangesloten bij een onafhankelijke Geschillencommissie Private Lease. U kunt zich tot deze commissie wenden als u met ons niet tot een oplossing kunt komen.

Op de website van de Geschillencommissie Private Lease vindt u meer informatie over de procedure, de kosten en kunt u direct uw klacht indienen. U kunt ook schriftelijk contact opnemen via:

De Geschillencommissie Private Lease
Postbus 90600
2509 LP Den Haag

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

U kunt hier onze algemene voorwaarden bekijken: KLIK HIER

logo PL schaduw jpg

Wat is Private Lease?

Met private lease rij je als particulier een nieuwe auto tegen een vast maandbedrag en afgesproken aantal kilometers zonder dat deze van jou is. De kosten die je aan een auto kunt hebben, zijn inbegrepen zoals verzekering en onderhoud behalve de brandstof, verkeersboetes en niet verhaalbare schades. Deze betaal je zelf. Ook de periode waarvoor je wil leasen, bepaal je zelf. Bij Auto Sturm kunt u kiezen uit nagenoeg alle merken, modellen en uitvoeringen.

Auto Sturm Lease is aangesloten bij Keurmerk Private Lease.